Goldberg visszatérne

Goldbergnek a WWE mai napig lóg egy búcsúmérkőzéssel, igaz ezt még Vince McMahon ígérte meg neki, aki ma már nem tagja a cég kreatív vezetésének.

(Fotó: WWE)

Goldberg legutolsó mérkőzése Roman Reigns ellen volt a WWE-ben, a 2022-es Elimination Chamber gálán Szaúd-Arábiában. A négyszeres világbajnok veterán az egyik legutóbbi interjújában elmondta, hogy ezért a meccsét cserébe Vince McMahon ígéretet tett arra, hogy a következő összecsapásán majd elbúcsúzhat a közönségtől.

Vince olyan, mint a UFC-nek Dana White. Ő a nagy főnök, mindent végrehajt. Őszintén, lehetőséget adott nekem arra, hogy a feleségem és a gyermekem az első sorba ültessem és újra birkózhassak, ezúttal már előttük. Jöttem neki egyel, egészen addig, amíg elmentünk Szaúd-Arábiába, ahol megkért arra, hogy tegyem overré Roman Reignst. Azonban pont a koronavírus-fertőzésből jöttem ki. Otthonról felhívtam Vincet és elmondtam neki, hogy megcsinálom, ha ad nekem egy búcsúmérkőzést. 56 évesen csináltam ezt. Két hónapig beteg voltam, nem tudtam edzeni, így egy szörnyű szituációba hoztam magam csak azért, hogy megkapjam amit szeretnék. A probléma csupán az, hogy az üzlet végül nem kötettett meg."

McMahon akkor tette ezt az ígéretet, amikor még a WWE tulajdonosa volt és a kreatív ügyekbe is beleszólt. Azóta eladta a céget, a kreatívot pedig már Triple H viszi.

A Fightful Select szerint az AEW továbbra sem zárta be az ajtót Goldberg előtt, de a debütálás továbbra sem történt meg. Érdekesség, hogy Goldberg egyébként szívesen ott lenne Sting búcsúmérkőzésén.

Sting az oka annak, amiért befutottam ebben a bizniszben. Készül a visszavonulásra, aminek szerettem volna a részese lenni. Ha nincs Sting, akkor nem kerülök be a pankráció világába.

 

Források: WrestlingInc és Ringside

Megjegyzések